WICKED! Universiti Markas Militan?

11:24 AM / by Pojan

KOSMO! tidak pernah gagal membuatkan aku rasa seronok membaca surat khabar diorang, tidak terkecuali jugak untuk hari ni ( 28/12/2010 ). KOSMO! is awesome, sebab tu la family aku beli paper ni tiap-tiap hari (family korang aku tatau la). Cerita dalam KOSMO! berjaya menarik perhatian ramai pengguna untuk terus membelinya setiap hari, even though tiada siapa yang pasti kesahihan berita-berita dalam paper tuh.

So hari ni ada apa dalam KOSMO! yang menarik perhatian aku? 'Dakwa Universiti Markas Militan', hell yeah!

i dont care the news, i care bout the pic used
Pakar keselamatan negara mendakwa bahawa laporan menyatakan universiti di Malaysia merupakan tempat Militan Islam merekrut golongan muda untuk menyertai rangkaian pengganas. Ouh puh-lease (kan aku da mengarot?). Kenapa benda ni nak masuk dalam paper? I mean, banyak lagi berita yang jauh lebih penting untuk ditulis, seperti spek RayBan yang baru untuk pemain Malaysia.


Kalo bagitau kat surat khabar pon apa yang kami golongan student boleh buat? Dakwah kat golongan militan tu? Kalo aku yang buat silap-silap aku yang join diorang, kompem akan ku bom sapa-sapa yang aku tak puas hati. Luckily, aku tidak serajin itu untuk mengenalpasti  dan join golongan-golongan ni.

Tapi kenapa aku nak buat post pasal berita ni? Aku sikit pon tak kesah dengan dakawaan pakar keselamatan tuh. Not even a bit! Yang aku kesah adalah pasal gambar hiasan yang digunakan untuk berita ni. So cuba teka gambar tu gambar kat mana? Ou shit it's UTP! -__-

At least guna la gambar yang tak obvious gambar tu kat mana. Pffft! Jatuh saham UTP camni -__-


psst : ouch my tummy sangat tidak selesa hari ni
.

ShareThis