500 BLOG!

11:47 AM / by Pojan

Ok hari ni aku kena tinggal sorang-sorang kat rumah, family semua pi Ipoh. Kenapa? Let it be a secret.

Hari ni aku bangun awal sebab semalam dah tido awal gila, pukul 10 pm sebab kurang sehat (rasanya sebab aku bedal 3 bungkus nasi lemak kot?). Bila aku bangun ja pagi ni, of coz aku online dulu bukak Facebook dan Blogger Dashboard, kot2 ada benda baru (memang ni ja keja tiap2 hari aku). Luckily aku terjumpa satu lagi contest untuk blogger join! Seronok tak terkira! So apakah contest yang aku nak join kali ni?



Pencarian 500 blog telah bermula tepat jam 2 petang pada 26/12/2010 sehingga 2 petang 27/12/2010 ...
Tujuan pengumpulan blog ini adalah untuk membuat satu pertandingan ringkas mencari harta karun di dalam blog blog yang berminat ..
Siapa saja boleh menyertai.. Samada nak disenaraikan di dalam 500 tersebut atau nak menyertai pencarian tersebut ...
Cara untuk disenaraikan diantara 500 blog tersebut ... mudah saja ... sila buat entri ;
  1. Letak banner banner-ben-3 ini..
  2. TAJUK: 500 BLOG ! dan linkkan ke entri ini ...
  3. Tuliskan serba sedikit mengenai diri anda dan tujuan jadi blogger ..
  4. Tinggalkan url entri anda di entri ini ...
  5. tolong paste url anda sekali saja untuk mengelakkan gandaan di senarai ..
Segera ! Untuk melihat senarai terkini , sila klik sini ..
 Simple dan menarik kan? Tunggu apa lagi? Join dengan klik [link] ni!

Siapa Pojan dan kenapa menjadi seorang Blogger?

  • Nama Muhamad Fauzan bin Abd Latif. Masih ringkasnya dikenali sepagai pojan.
  • Masih seorang pelajar. Sedang menuntut di Universiti Teknologi PETRONAS dalam bidang Kejuruteraan Mekanikal.
  • Berminat dalam banyak benda tambah-tambah lagi fotografi dan blog related stuffs.
  • Menjadi blogger bagi banyak kelebihan. Dapat ramai kawan blogger, banyak contest, buka fikiran about what is this world all about, dapat ushar ragam orang. Ouh semua itu sangat seronok!
  • Tak cukup dengan tu, whateva I had in my mind, I can share it with others. When people find out the thoughts are awesome, they will share it. Imagine how many people will know your thoughts?

psst : someone ajak aku jalan-jalan weh, bosan duk rumah sorang-sorang -__-

ShareThis