WICKED! The SBP galaxie

5:49 PM / by Pojan

Setelah sekian lama cuti bermula, aku berasa sangat bosan sebab tak dapat kerja part time. Yeah, kali ni aku tak kerja -___- Lepas seminggu perah otak (gila lama) aku decide untuk blog, betol, blog again. Disebabkan aku tak bz cuti ni, segala fokus aku adalah kepada remake my blog. So salah satu usaha adalah blogwalking sebanyak blog yang boleh dan secara tak sengaja aku terjumpa satu blog wicked nih.



First time baca title blog ni aku bajet ada cerita-cerita hot macam dalam majalah GALAXIE or macam Galaxie Blog. Tengok-tengok memang betol pon. Pfffft. Tapi tadalah cerita-cerita hot Justin Bibir or sort of. Yang ada cerita hot pasal 'truth' that happens in SBP. My spelling ain' wrong, it is SBP!


Penulis blog, publicly known as STALKAA. FYI, this author sanggup buat profile khas untuk melaksanakan hajat di hati. Tak cukup dengan tu, dia juga ada profile kat facebook! Ouh rajin! STALKAA kadang-kadang menulis tentang kes yang masuk surat khabar, tapi tu takde la hot mana pon, I mean, cerita dah masuk paper kan? STALKAA juga ada menulis tentang keburukan pelajar sekolah-sekolah tertentu dan tanpa segan silu menyatakan nama sekolah terbabit. How wicked is that?


Tapi apa yang lagi wicked, STALKAA turut menyasarkan certain postnya terhadap individu tertentu, secara spesifik! Ouh ya, siap letak nama individu tersebut beserta link ke facebooknya! Bapak wicked! Haruskah STALKAA dibiarkan terus berleluasa? Semuanya bergantung budi bicara hati masing-masing.


psst : aku tak kesah pon pasal blog ni. Aku tak menyokong mahupon menentang keras blog ni. Aku cuma kebohsanan so I thought this would be interesting to blog about XD To STALKAA, anggap la ni free advertising tuk blog kau sebab aku suka things that happen in your blog.

.

ShareThis