Jumaat Prayer

3:12 PM / by Pojan

Mood : Ok2 ja
Doing : House season 4
Thinking : "Hujan lebatnye~ cane nak gi makan??"
Eating : X makan lagi ah
Drinking : Air alkali 'Daily Fresh'

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca sekalian. Apa khabar semua? Harap-harap dalam keadaan sihat wal'afiat dan bahagia. So, dah lama rasanya Pojan tidak post kat blog nih, rasa rindu ah pulak. Nak buat macam mana, Aini selalu pinjam lappy kesayangan ni sebab nak tengok movee. Ye la, download dari DC++, banyak la movee tu^^ Tapi dah dapat balik lappy ni, datang balik semangat nak menulis blog. Alhamdulillah..

Kali ni Pojan nak tulis sket je tentang benda yang Pojan nampak setiap kali abes solat Jumaat. Betapa indahnya Islam sedikit sebanyak dapat kita lihat bila da abes solat secara jemaah, especially solat Jumaat ni.


berjalan pulang bersama-sama dengan jemaah yang lain


berkongsi kenderaan dengan jemaah yang lain


bersalam dan berpelukan dengan sahabat-sahabat

Selalukah kita berpeluang untuk melihat fenomena-fenomena indah di atas pada masa-masa normal? Tambah-tambah dilakukan oleh seluruh muslimin UTP? Tidak!! Jadi bersyukurlah setiap kali kita pergi ke masjid untuk solat Jumaat^^

Nak bisik : Terima kasih kat pihak UTP khususnya yang di sekitar masjid An-Nur. Sebabnya? Walaupun kes H1N1 sudah lama tidak diperkatakan, namun langkah berjaga masih kelihatan di masjid An-Nur. Or it is? Pape pon, tahniah!!!


bahaya H1N1 masih dirasakan

ShareThis