Test, test, test~

1:45 PM / by Pojan

:-9 - licking lips

Banyak sangat tests dalam minggu ni dan minggu depan^^ Kalo minggu lepas dah ada dua test (kimia n fizik) Minggu depan ada lagi 3 test (islamic studies, thinking skill, eng math)

Walaupon minggu lepas ada test (hari Rabu) tapi bebudak meki still steady men laptop^^


Abis saja test, malam tros bersiap nak balik kedah^^ Aku balik umah yeh, sampai dalam pkol 2 pagi^^ (ingat nak terlepas dah tempat yang aku nak turun, naseb bek terjaga) Aku turun kat bus top depan Esso lepas tol, yeh datang kutip aku

12/03/2009
Pape pon, ari yang budak2 SPM 2008 tunggu telah tiba^ Orang x sabar2 nak amik result, aku ngan yeh gi pejabat rebutia dlu, wat keja sket^^ (sket la sangat) yeh nak wat keja xmo stop sebab nak amik result lambat2. Sampai ja pkol 11.30 pg, bos yeh (sis dyna ngan archik) ajak g amik result (aku rilek ja, x amik xpa ;p) So, ktorang gerak la g SAINA yang dicintai. Bila dah sampai, aku ngan yeh gerak ke booth masing-masing nak amik result......

ShareThis